Congressos anteriors
IV Congrés 2008 ˇ I Congrés 2006 ˇ II Congrés 2005 ˇ I Congrés 2004

II Congrés anual sobre fracās escolar 2005

[PDF] Conclusions del II Congrés anual sobre fracās escolar 2005.

Pončncies

[PDF] Creant i mantenint Comunitats d'Aprenentatge Professional.
Louise Stoll. Professora del Institute of Education - University of London i Department of Education - University of Bath.

[PDF] La formaciķ de professors a Europa: cap a un nou model de formaciķ
José Manuel Esteve - Catedrātic de Teoria de l'Educaciķ. Universidad de Málaga.

[Pendent PDF] El professorat com un professional del sector de serveis educatius: demandes socials, reformes educatives i les seves conseqüčncies en el desenvolupament del lloc d'ocupaciķ i el fracās escolar.
Guillermo Domínguez - Professor titular de Didāctica de la Universitat Complutense de Madrid.

[PDF] Anālisis de necessitats formatives del professorat
Miquel F. Oliver - Universitat de les Illes Balears

[Pendent PDF] Noves competčncies per al professorat del S.XXI.
Philippe Perrenoud. Universitat de Ginebra.

Panell tčcnic

[PDF] Trets de la prāctica docent a les diferents etapes educatives. Educaciō primāria
Josetxo Arrieta - Mestre. Director del CP Elatzeta de Irun (Gupuzkoa)

[PDF] L’exercici de la professiķ docent. Educaciō secundāria
Emili Muņoz. Gerent de l'Institut Municipal d'Educaciķ de Matarō

Estudis

[PDF] Ensenyar i aprendre a les Balears: la perspectiva dels alumnes i la perspectiva del professorat.
Ángel Vázquez, Antoni Bauzā i Joan Borrās. IAQSE-Conselleria d' Educaciķ i Cultura. Govern Balear.

[PDF] La perspectiva atributiva d'estudiants i professorat sobre el fracās. Conseqüčncies per a l'ensenyament del segle XXI.
MĒ Antonia Manassero. Universitat de les Illes Balears

[PDF] Motius d'acceptaciķ i rebuig entre iguals al context escolar de primāria
Immaculada Sureda Garcia. (Universitat de les Illes Balears), MĒ del Mar Vellibre Ferrer (Becāria de Colˇlaboraciķ de la Universitat de les Illes Balears), Francisco Juan García-Bacete (Universitat de Castellķn), MĒ Inés Monjas Casares (Universidad de Valladolid)

[PDF] Čxit i fracās escolar en contextos socioculturals interculturals: el repte d'educar a estudiants de diversos orígens lingüístics i cultura
Rosa Rodríguez. Universidad Pablo de Olavide (Sevilla).

[PDF] Formaciķ didāctica del professorat de secundāria: un cadāver absent
Enric Ramiro Roca. IES Guadassuar (la Ribera) - Universitat Jaume I de Castellķ

[PDF] El professorat d'Educaciķ Secundāria vist per ell mateix: aspectes destacables en un estudi sobre la Cultura i el Clima dels Centres Escolars d'Educaciķ Secundāria
L'equip ACCES (Anālisi de la Cultura i el Clima en l'Educaciķ Secundāria) estā format per: M. Tomās (coor.), J.A. Bofarull, D. Castro, M.A. Essomba, X. Gimeno, C. Gracia, R. Graells, J.J. Llansana, A. Mas, C. Sanjuán., P. Segovia y A. Villela.

Experičncies

[PDF] Les unitats de suports a l'educaciķ especial -"Nous recursos, noves pautes d'intervenciķ, noves eines per a la minimitzaciķ del fracās escolar".
Elvira Martí Brossa. IES Ribera Baixa - Departament de Didāctica i Organitzaciķ Educativa Universitat de Barcelona